Analýza ziskovosti zákazníků konkrétního podniku – Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Diplomová práce
Analýza ziskovosti zákazníků konkrétního podniku
Analysis of customer profitability in a particular enterprise
Anotace:
Úkolem této diplomové práce je přiblížit zjišťování ziskovosti zákazníků v podniku Starobrno, a. s., rozdělit jeho zákazníky do typických skupin a analyzovat jejich ziskovost. V teoretické části práce jsou představeny současné možnosti zjišťování ziskovosti zákazníků s důrazem na způsoby alokace nepřímých nákladů. V praktické části práce jsou zkoumáni zákazníci podniku. Pomocí shlukové analýzy jsou …víceAbstract:
The goal of this diploma work is to explain surveying of customer profitability in the Starobrno, a. s. company, divide its customers into typical groups and analyse their profitability. In the theoretical part of the work there are brought out current possibilities of surveying of customer profitability with the accent on methods of indirect costs allocation. Enterprise’s customers are probed in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tuq1p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Ladislav Šiška, Ph.D.
- Oponent: Ing. David Kašpar
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Problematika nepřímých nákladů v kalkulaci
Klára NOVÁKOVÁ -
Projekt využití metody Activity Based Costing (ABC) ve firmě Witzenmann Opava, s.r.o.
Ladislav VÁLEK -
Analýza ziskovosti zákazníků
Ján Hromádka -
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
Radka Bauerová -
Segmentace zákazníků shlukovou analýzou pro marketingové účely
Marek Vocílka -
Vliv zapojení zákazníka na věrnost značce
Tereza Vebrová -
Analýza elasticity poptávky po elektrovozech v kontextu regulace emisí CO2
Petra Vaňková -
Analýza postojů generací X a Y na trhu biopotravin
Veronika Lazecká