Obchod s umením v Českej Republike – Barbora Vlčková
Barbora Vlčková
Bakalářská práce
Obchod s umením v Českej Republike
Obchod s uměním v ČR
Anotace:
Bakalářská práce popisuje obchod s uměním v České republice se zaměřením na výtvarné umění. Situaci na českém trhu porovnává se zahraničím a uvádí možná řešení jak ji vylepšit. Věnuje se také detailnějšímu popisu chodu aukčních síní a galerií, zákonům spojeným s obchodem s uměním a podpoře umění v České republice.Abstract:
Bachelor thesis describes art commerce in Czech Republic with emphasis on paintings. It compares this situation to the situation on foreign markets and proposes how to improve it. This thesis also describes how auction houses and galleries work, laws concerning the art commerce and support of art in Czech Republic.Abstract:
Bakalárska práca opisuje obchod s umením v Českej Republike so zameraním na výtvarné umenie. Situáciu na českom trhu porovnáva so zahraničím a uvádza možné riešenia ako ju vylepšiť. Venuje sa tiež detailnejšiemu opisu chodu aukčných siení a galérií, zákonom spojeným s obchodom s umením a podpore umenia v Českej republike.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35751
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2013
- Vedoucí: František Drozen
- Oponent: Miloš Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35751
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Fenomén svobodných přístavů a jejich dopad na mezinárodní obchod s uměním
Klára Saňáková -
Obchod s umením v medzinárodnom meradle
Veronika Grófová -
Světový obchod s uměním
Xeniya Shtogrina -
Obchod s uměním
Andrea Kubešová -
Specifika mezinárodního obchodu s uměním
Anna Jaegerová -
Marketingové strategie obchodu s uměním se zaměřením na současnou českou výtvarnou scénu
Michaela Peško Banzetová