Edukační využití hry v mateřské škole – Veronika JANOTOVÁ, DiS.
Veronika JANOTOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Edukační využití hry v mateřské škole
Use of educational game for kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na edukační využití hry v mateřské škole. Jejím cílem je zjistit edukační význam hry v mateřské škole. Práce je strukturována do dvou částí, části teoretické a praktické. Teoretická část práce se zabývá hrou, znaky a klasifikaci her. Dále se zabývá edukačním využitím hry v mateřské škole u dětí předškolního věku, funkcemi a významem hry a vlivem hry na rozvoj osobnosti …víceAbstract:
The Bachelor´s thesis is focused on educational use in kindergarten. The goal is to find out the educational meaning of these games. The bachelor´s thesis is structured in theoretical and practical part. The theoretical part is about the games, characters and classification of the games. It also follows up the educational use of the games, functions and meaning of the games and it´s effect on children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2022
- Vedoucí: Mgr. Taťána Göbelová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANOTOVÁ, Veronika. Edukační využití hry v mateřské škole. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Montessori mateřská škola: Analýza volné práce předškolních dětí
Markéta Vazačová -
Poslechové činnosti a Mateřská škola Dobrotice 96 (vybrané předškolní zařízení a praktická realizace poslechových činností v rámci jeho ŠVP)
Lenka KOLAŘÍKOVÁ -
Mateřská škola jako místo pro vytváření návyků zdravého životního stylu dětí předškolního věku
Jana STRAKOŠOVÁ -
Jak spolupracuje a komunikuje lesní mateřská škola s místní komunitou
Stanislava Rotterová -
Rozvoj dítěte s vývojovou dysfázií předškolního věku
Alžběta Mach -
Rozvoj zrakového vnímání dítěte se sluchovým postižením v předškolním věku
Adéla Tomanová -
Rozvoj dítěte předškolního a mladšího školního věku
Lucie Smejkalová -
Komplexní rozvoj dítěte předškolního věku s kombinovaným postižením
Lenka Tomášková