Edukační využití hry v mateřské škole – Veronika JANOTOVÁ, DiS.
Veronika JANOTOVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Edukační využití hry v mateřské škole
Use of educational game for kindergarten
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na edukační využití hry v mateřské škole. Jejím cílem je zjistit edukační význam hry v mateřské škole. Práce je strukturována do dvou částí, části teoretické a praktické. Teoretická část práce se zabývá hrou, znaky a klasifikaci her. Dále se zabývá edukačním využitím hry v mateřské škole u dětí předškolního věku, funkcemi a významem hry a vlivem hry na rozvoj osobnosti …moreAbstract:
The Bachelor´s thesis is focused on educational use in kindergarten. The goal is to find out the educational meaning of these games. The bachelor´s thesis is structured in theoretical and practical part. The theoretical part is about the games, characters and classification of the games. It also follows up the educational use of the games, functions and meaning of the games and it´s effect on children …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 11. 5. 2022
- Supervisor: Mgr. Taťána Göbelová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JANOTOVÁ, Veronika. Edukační využití hry v mateřské škole. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Teaching at Pre-School Level / Učitelství pro mateřské školy
Theses on a related topic
-
Montessori mateřská škola: Analýza volné práce předškolních dětí
Markéta Vazačová -
Poslechové činnosti a Mateřská škola Dobrotice 96 (vybrané předškolní zařízení a praktická realizace poslechových činností v rámci jeho ŠVP)
Lenka KOLAŘÍKOVÁ -
Mateřská škola jako místo pro vytváření návyků zdravého životního stylu dětí předškolního věku
Jana STRAKOŠOVÁ -
Jak spolupracuje a komunikuje lesní mateřská škola s místní komunitou
Stanislava Rotterová -
Rozvoj dítěte s vývojovou dysfázií předškolního věku
Alžběta Mach -
Rozvoj zrakového vnímání dítěte se sluchovým postižením v předškolním věku
Adéla Tomanová -
Rozvoj dítěte předškolního a mladšího školního věku
Lucie Smejkalová -
Komplexní rozvoj dítěte předškolního věku s kombinovaným postižením
Lenka Tomášková