Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK – Bc. Tereza Janečková
Bc. Tereza Janečková
Diplomová práce
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Building corporate identity using IMC tools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem „Budování Corporate Identity pomocí nástrojů IMK“. Toto je důvod, proč je představen obsah Corporate Identity a integrované marketingové komunikace, jako nástroje pro dosažení cílů firmy Razer, která patří mezi přední výrobce herního příslušenství na světě. Diplomová práce prezentuje, rozdíly ve vnímání standardního příslušenství jako je myš, klávesnice nebo sluchátka …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the topic "Building a corporate identity using IMK tools". This is why Corporate Identity content and integrated marketing communications are introduced as tools to achieve the goals of Razer, one of the world's leading gaming accessories manufacturers. Thesis presents the differences in the perception of standard accessories such as a mouse, keyboard or headphones, elevated …víceKlíčová slova
Celebrity Branding Corporate Identity Green marketing hráč komunikační mix komunikační nástroje marketingový mix marketingové nástroje marketingové strategie marketingové trendy Positioning reklama segmentace Targeting. Celebrity Branding Gamer Communication Mix Communication Tools Marketing mix Marketing Tools Marketing Strategy Marketing Strategies Marketing Trends Advertising Targeting.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dj30g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic -
Marketingové strategie Elona Muska
Dvořák Dvořák -
Návrh marketingové strategie jógového studia
Zuzana Kroužková -
Návrh marketingové strategie firmy
Karolína Brůnová