Magnitude of Corporate Communication with Media – Konstantin Zhidov
Konstantin Zhidov
Diplomová práce
Magnitude of Corporate Communication with Media
Magnitude of Corporate Communication with Media
Anotace:
Abstrakt Tématem moje diplomové práce je «Význam podnikové komunikace s médií». Mým cílem bylo identifikovat metody a formy úspěšné komunikace firem s médii a určit jaký má vliv táto komunikace jednak na každodenní podnikové procesy a jednak na postavení firmy na trhu. Svou práci jsem rozdělil na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem popsal různé typy strategií komunikací s …víceAbstract:
In my diploma thesis, the theme of which is "Magnitude of Corporate communication with media" different strategies and forms of communication with the media were considered . Various forms of interaction between company and media were analysed. In addition, an analysis of various functions of corporate communication was conducted. The values and types of corporate communications were also conducted …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xxphk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Magnitude of Corporate communication with media.
Artem Kamalov -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Magnitute of Corporate communication with media
Alyona Ilyushkina -
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Zuzana Makúchová -
New types of media and its influence on the corporate communication
Anna Gordeeva -
Public Service Media and Corporate communication in Europe: The case of Česká televize
Sabina Vrabcová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková