Marketingová komunikace vybrané značky na vybraném trhu v porovnání s konkurencí – Ondřej Nauč
Ondřej Nauč
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybrané značky na vybraném trhu v porovnání s konkurencí
Marketing communication of a selected brand in a selected market in comparison with competitors.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu, se zvláštním zaměřením na marketingovou komunikaci. V teoretické části je definován teoretický základ jako: marketing, marketingový mix 4P či marketingová komunikace. Praktická část se zabývá analýzou dvou sledovaných společností. Pomocí techniky mystery shoppingu byly zjištěny důležité informace, na jejíchž základech vznikla komparační …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of marketing mix, especially with a marketing communication. The theoretical part defines the theoretical basis. The practical part deals with the analysis of two monitored companies. All relevant information about both was collected using the mystery shopping technique. The comparative analysis is based on findings of this research method. Results are summarized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Beránek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva