Bc. Jana BARTÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Komunikační mix obchodních jednotek
Communication mix of retail units
Abstract:
Je možné v rámci komunikačního mixu obchodních jednotek využít jednotlivé ná-stroje tak, aby jejich působení bylo efektivní? Využívají obchodní jednotky všech prověřených nástrojů k účinnému působení na své spotřebitele? Jaké metody moti-vací je možné v rámci propagačního sdělení použít? A může marketingový výzkum změnit pohled zadavatele na své spotřebitele? Na všechny tyto otázky byste měli najít …moreAbstract:
It is possible to use the individual tools within the communications mix of business units so that their work has been effective? Do all business units use proven tools for effective action on its consumers? What methods of motivation it is possible to use within the promotional communication? Can marketing research change the view of the contracting authority to its consumers? On all these questions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Accessible from:: 11. 5. 2009
Identifier:
10648
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2009
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BARTÁKOVÁ, Jana. Komunikační mix obchodních jednotek. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Uplatnění psychologie v marktetingu
Sandra Hlaváčová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Psychologie v marketingu
Tomáš Vlček -
Stereotypy v reklamě a jejich vliv na hodnocení produktu
Pavlína Valová -
Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy
Michaela Kadlecová -
Využití psychologie reklamy v internetovém copywritingu
Veronika Líšková -
Psychologie reklamy v politické kampani
Sebastian Kemel