Bc. Jana BARTÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Komunikační mix obchodních jednotek

Communication mix of retail units
Anotácia:
Je možné v rámci komunikačního mixu obchodních jednotek využít jednotlivé ná-stroje tak, aby jejich působení bylo efektivní? Využívají obchodní jednotky všech prověřených nástrojů k účinnému působení na své spotřebitele? Jaké metody moti-vací je možné v rámci propagačního sdělení použít? A může marketingový výzkum změnit pohled zadavatele na své spotřebitele? Na všechny tyto otázky byste měli najít …viac
Abstract:
It is possible to use the individual tools within the communications mix of business units so that their work has been effective? Do all business units use proven tools for effective action on its consumers? What methods of motivation it is possible to use within the promotional communication? Can marketing research change the view of the contracting authority to its consumers? On all these questions …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Zverejniť od: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10648

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BARTÁKOVÁ, Jana. Komunikační mix obchodních jednotek. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications