Strategie překonávání komunikační bariéry při rozhodování pořízení si psa z útulku – Bc. Jiří Němec
Bc. Jiří Němec
Master's thesis
Strategie překonávání komunikační bariéry při rozhodování pořízení si psa z útulku
The Strategy of Overcoming the Communication Barrier when Deciding to Purchase a Dog from a Shelter
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá adopcí psů a komunikačními bariérami při rozhodovacím procesu - koupě klasického psa nebo adopce (pořízení) psa z útulku. V teoretické části je charakterizován pes domácí a popsán vývoj vztahu mezi člověkem a psem. Dále jsou zde popsány pojmy, jako marketing, marketingová komunikace, komunikační bariéra a další, důležité pro praktickou a projektovou část diplomové práce. Součástí …viacAbstract:
The diploma thesis deals with adoption of dogs and communication barriers in decision-making process - purchase of classic dog or adoption (acquisition) of dog from shelter. In the theoretical part the dog is characterized and the development of the relationship between man and dog is described. There are also described terms such as marketing, marketing communication, communication barrier and others …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NĚMEC, Jiří. \textit{Strategie překonávání komunikační bariéry při rozhodování pořízení si psa z útulku}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/9wo3ik/.
Jak správně citovat práci
Němec, Jiří. Strategie překonávání komunikační bariéry při rozhodování pořízení si psa z útulku. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková