Jana Jarošová

Bakalářská práce

Marketingové aktivity obchodu Ganga

Marketing activities of Ganga shop
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá činnostmi obchodu Ganga, který se zaměřuje na prodej indického oblečení. To přináší velice úzký zákaznický segment. Teoretická část je zaměřena na přiblížení marketingu a marketingového mixu. V praktické části je zhodnocena současná situaceGangy a jejích konkurentů, kteří nabízí obdobný sortiment zboží. Dále je shrnut marketingový mix a jsou navržena zlepšení, která …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the activities of Ganga shop, which is focused on selling clothes from India. This results in very small costumer segment.The theoretical part is focused on marketing and marketing mix. The practical part of this thesis stressed the current situation of the Ganga and its competitors, who are offering similar products. It continues with summarizing its marketing mix and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2013
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Marie Vrančíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34127