Marketingové aktivity obchodu Ganga – Jana Jarošová
Jana Jarošová
Bakalářská práce
Marketingové aktivity obchodu Ganga
Marketing activities of Ganga shop
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá činnostmi obchodu Ganga, který se zaměřuje na prodej indického oblečení. To přináší velice úzký zákaznický segment. Teoretická část je zaměřena na přiblížení marketingu a marketingového mixu. V praktické části je zhodnocena současná situaceGangy a jejích konkurentů, kteří nabízí obdobný sortiment zboží. Dále je shrnut marketingový mix a jsou navržena zlepšení, která …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the activities of Ganga shop, which is focused on selling clothes from India. This results in very small costumer segment.The theoretical part is focused on marketing and marketing mix. The practical part of this thesis stressed the current situation of the Ganga and its competitors, who are offering similar products. It continues with summarizing its marketing mix and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34127
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2013
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Marie Vrančíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34127
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing zdravého životního stylu se zaměřením na marketingové aktivity v oblasti zdravé výživy a sportu
Ivana Měkotová -
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků
Marečková Marečková -
Marketingový mix internetového obchodu na různých zahraničních trzích
Andrea Kramecová -
Marketingové aktivity realitní kanceláře orientované na zahraniční klientelu - případová studie (s důrazem na marketingový komunikační mix)
Josef Brandejs -
Marketingový výskum a návrh komunikačného mixu vybranej banky
Michal Šeffer