Vnímanie privátnych značiek českými a slovenskými spotrebiteľmi. – Alica Nemčíková
Alica Nemčíková
Diplomová práce
Vnímanie privátnych značiek českými a slovenskými spotrebiteľmi.
Vnímání privátních značek českými a slovenskými spotřebiteli
Anotace:
Cílem diplomové práce s názvem: "Vnímaní privátních značek českými a slovenskými spotřebiteli," bylo provést vlastní marketingový průzkum zaměřený na vnímání sortimentu pod označením "BIO" spotřebiteli, rovněž na potravinářský biosortiment pod privátními značkami obchodních řetězců působících v České a Slovenské republice. Na základě výsledků průzkumu a analýzy trhu zhodnotit momentální stav a trendy …víceAbstract:
The goal of diploma thesis entitled: "The perception of private labels by Czech and Slovak consumers" was to do own marketing survey, aimed on perception of assortment marked as "organic" by consumer, and as well on organic food assortment under the private labels of retail chains acting in the Czech and the Slovak Republic. Based on survey results and market analysis to assess the current status and …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce s názvom: "Vnímanie privátnych značiek českými a slovenskými spotrebiteľmi," bolo uskutočniť vlastný marketingový prieskum zameraný na vnímanie sortimentu pod označením "BIO" spotrebiteľmi, takisto aj na potravinársky biosortiment pod privátnymi značkami obchodných reťazcov pôsobiacich v Českej a Slovenskej republike. Na základe výsledkov prieskumu a analýzy trhu zhodnotiť momentálny …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28743
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2011
- Vedoucí: Marie Hesková
- Oponent: Jan Šalamoun
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28743
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelský průzkum na trase Brno - Praha
Pavla Purkertová -
Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Barbora Hanáková -
Průzkum spotřebitelského chování uživatelů barefoot bot
Vojtěch Smítka -
Faktory ovlivňující poptávku po železniční a autobusové přepravě na rameni Brno - Praha (spotřebitelské šetření)
Vít Blažek -
Marketingový průzkum na spotřebitelském trhu - případ tanečních škol
Sandra Maitahová -
Spotřebitelské chování náctiletých fanynek
Kristina ŠTĚPÁNOVÁ -
Spotřebitelské vnímání biopotravin a jejich značek
Zdeňka CRKALOVÁ -
Spotřebitelské chování dětí ve věku 11 až 15 let a jeho vliv v rámci rodiny
Milena Pokrývková