Alica Nemčíková

Diplomová práce

Vnímanie privátnych značiek českými a slovenskými spotrebiteľmi.

Vnímání privátních značek českými a slovenskými spotřebiteli
Anotace:
Cílem diplomové práce s názvem: "Vnímaní privátních značek českými a slovenskými spotřebiteli," bylo provést vlastní marketingový průzkum zaměřený na vnímání sortimentu pod označením "BIO" spotřebiteli, rovněž na potravinářský biosortiment pod privátními značkami obchodních řetězců působících v České a Slovenské republice. Na základě výsledků průzkumu a analýzy trhu zhodnotit momentální stav a trendy …více
Abstract:
The goal of diploma thesis entitled: "The perception of private labels by Czech and Slovak consumers" was to do own marketing survey, aimed on perception of assortment marked as "organic" by consumer, and as well on organic food assortment under the private labels of retail chains acting in the Czech and the Slovak Republic. Based on survey results and market analysis to assess the current status and …více
Abstract:
Cieľom diplomovej práce s názvom: "Vnímanie privátnych značiek českými a slovenskými spotrebiteľmi," bolo uskutočniť vlastný marketingový prieskum zameraný na vnímanie sortimentu pod označením "BIO" spotrebiteľmi, takisto aj na potravinársky biosortiment pod privátnymi značkami obchodných reťazcov pôsobiacich v Českej a Slovenskej republike. Na základe výsledkov prieskumu a analýzy trhu zhodnotiť momentálny …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2011
  • Vedoucí: Marie Hesková
  • Oponent: Jan Šalamoun

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28743