Ing. Sabina Roubičková

Master's thesis

Budování značky

Brand Building
Abstract:
Diplomová práce "Budování značky" vychází z teoretických poznatků o značce, které jsou popsány v první, teoretické části. Tato část se věnuje jednotlivým náležitostem procesu budování značky a dále tvorbě marketingové strategie a marketingového programu značky. Předmětem druhé části této práce je aplikace veškerých teoretických poznatků o značce do praxe, tedy strategická analýza značky. Pro spolupráci …more
Abstract:
The Diploma thesis "Brand Building" is based on the theoretical findings about the brand which are depicted in the first, theoretical part. This part is devoted to the individual requirements of the process of brand building and also to the creation of the marketing strategy and the marketing program of a brand. The subject of the second part of this thesis is the application of all theoretical findings …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 1. 2015
Accessible from:: 9. 1. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 1. 2015
  • Supervisor: Ing. Vendula Macháčková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Roubičková, Sabina. Budování značky. Liberec, 2015. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.1.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 9. 1. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN