Počítačové hry a jejich působení na žáky základní školy – Jaromír BASLER
Jaromír BASLER
Bakalářská práce
Počítačové hry a jejich působení na žáky základní školy
The computer games and their impact on pupils from basic school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou počítačových her a jejich působením na žáky základní školy. Teoretická část práce se nejprve zaměřuje na základní poznatky z oblasti počítačových her, jako je definování počítačových her, současné tendence v rozvoji technologií nebo ovládacího rozhraní. Dále rozebírá možné pozitivní a negativní působení počítačových her na člověka. Praktická část se zaměřuje …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the issues connected with computer games and their impact on pupils from basic schools. The theoretical part focuses on the basic knowledge from the field of computer games, such the definition of a computer games, recent tendencies in the development of technologies or the control interface. Also deals with the possible positive and negative effects of computer games on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Zveřejnit od: 17. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Miroslav Chráska, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BASLER, Jaromír. Počítačové hry a jejich působení na žáky základní školy. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Environmentální výchova se zaměřením na vzdělávání a informační výchova se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Názory žáků 6. a 7. tříd k tělesné výchově a sportu v České republice, Dánsku a Německu
Pavel Mikšík -
Vstupní znalosti a představy o krajích a krajských městech Česka u žáků 6. a 7. tříd základních škol.
Petr OLIVA -
Využití metodiky 3A při analýze výukového programu na téma demokracie v antickém Řecku v 5. a 6. ročníku ZŠ
Tereza Šťastná -
Vstupní znalosti a představy o evropských státech u žáků 6. a 7. tříd základních škol
Ivana VLTAVSKÁ -
Rozezpívání žáků 6. a 7. tříd na ZŠ Orlová - Lutyně (srovnávací studie tříd s výukou standardní a rozšířené hudební výchovy)
Nikola RADILOVÁ -
Hodnocení školní práce a strachu ze školy žáků tradičních a vybraných alternativních škol
Tereza Pulicarová -
Postoje žáků 6. a 9. tříd základních škol k tělesné výchově a sportu v Klášterci nad Ohří.
Lenka MOROVÁ -
Obezita u žáků 6. a 9. ročníků základních škol
Simona Janíčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva