Krása a móda jako životní styl z pohledu mužů pravidelně navštěvujících fitness centra – Bc. Martin Šenk
Bc. Martin Šenk
Bakalářská práce
Krása a móda jako životní styl z pohledu mužů pravidelně navštěvujících fitness centra
Beauty and Fashion from the Point of View of the Men Who Regularly Visit Fitness Centers.
Anotace:
V mé bakalářské práci se snažím vysvětlit, jak chápat a interpretovat krásu a módu v mužském světě. Obsahem práce je popis krásy z pohledu mužské populace, jež spojuje společná záliba. Za cíl si kladu odhalit, jak se móda a krása navzájem doplňují a ovlivňují a vytvářejí specifickou zájmovou oblast pro muže ve vyspělé moderní společnosti, která v extrémních případech může hraničit se zdravím jedince …víceAbstract:
The purpose of this paper is to explain how to understand and interpret beuty and fashion in the men?s world. The main goal is to identify how beuty and fashion are closely related and influenced by each other. This relationship creates interesting area for men in the modern society, which can also have negative influences on the individual?s health. The majority of my research was conducted among …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2009
- Vedoucí: Mgr. Petr Pabian, Th.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šenk, Martin. Krása a móda jako životní styl z pohledu mužů pravidelně navštěvujících fitness centra . Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociální antropologie
Práce na příbuzné téma
-
Utváření hodnotových orientací jedinců a jejich životní styl v postmoderní společnosti
Kateřina Hloušková -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Zdraví jako životní styl v současné společnosti
Tereza Neuwirthová -
Vliv marketingové komunikace na zdravý životní styl české společnosti
Jana Foukalová -
Zdravý životní styl a jeho propagace u Mc Donald‘s
Alžběta Cholevová -
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi předškolního věku
Adéla Palatová -
Zdraví a životní styl
Roman Vítek -
Vliv současné společnosti na životní styl studentů středních škol
Kateřina Rídlová