Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole – Irena PLUCNAROVÁ
Irena PLUCNAROVÁ
Diplomová práce
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole
Inclusive education of pupils with mild mental disabilities in primary school
Anotace:
Tématem této diplomové práce je Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole. Teoretická část je vhledem do problematiky mentálního postižení, blíže se zaměřením na výchovu a vzdělávání dětí s lehkým mentálním postižením. V jednotlivých kapitolách se věnuje vymezení pojmů mentální retardace a mentální postižení, etiologii a klasifikaci mentálního postižení, specifikům poznávacích …víceAbstract:
The topic of this thesis is Inclusive education of pupils with mild mental disabilities in primary school. The theoretical part is an insight into the issue of intellectual disability, with a closer focus on the education of children with mild intellectual disabilities. The individual chapters focus on the definition of the terms mental retardation and intellectual disability, the etiology and classification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLUCNAROVÁ, Irena. Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Spolupráce a komunikace základní školy s rodiči při přechodu dítěte z předškolního vzdělávání z pohledu rodičů
Martina Maradová -
Vliv povinného předškolního vzdělávání na četnost odkladů povinné školní docházky a názory učitelů mateřských škol a prvních tříd základních škol na povinné předškolní vzdělávání v Královehradeckém kraji
Hana SVATOŇOVÁ -
Spolupráce a předávání dokumentů mezi mateřskou a základní školou při přechodu předškolního dítěte na základní školu
Petra Nováková -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole
Iva Různarová -
Vývoj dítěte s poruchou autistického spektra od předškolního věku po vzdělávání na základní škole zřízené podle § 16 odst. 9
Lenka REČIČÁROVÁ -
Připravenost pedagogů na společné vzdělávání žáků s mentálním postižením a narušenou komunikační schopností na základních školách v České republice
Michaela Kolaříková -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Bariéry inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Michaela Kotlaříková