Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole – Irena PLUCNAROVÁ
Irena PLUCNAROVÁ
Master's thesis
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole
Inclusive education of pupils with mild mental disabilities in primary school
Abstract:
Tématem této diplomové práce je Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole. Teoretická část je vhledem do problematiky mentálního postižení, blíže se zaměřením na výchovu a vzdělávání dětí s lehkým mentálním postižením. V jednotlivých kapitolách se věnuje vymezení pojmů mentální retardace a mentální postižení, etiologii a klasifikaci mentálního postižení, specifikům poznávacích …moreAbstract:
The topic of this thesis is Inclusive education of pupils with mild mental disabilities in primary school. The theoretical part is an insight into the issue of intellectual disability, with a closer focus on the education of children with mild intellectual disabilities. The individual chapters focus on the definition of the terms mental retardation and intellectual disability, the etiology and classification …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PLUCNAROVÁ, Irena. \textit{Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2024. Available from: https://theses.cz/id/9xcm75/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PLUCNAROVÁ, Irena. Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Spolupráce a komunikace základní školy s rodiči při přechodu dítěte z předškolního vzdělávání z pohledu rodičů
Martina Maradová -
Strategie vybrané základní školy uplatňované při přestupu dítěte z předškolního vzdělávání
Silvie Miklíková -
Spolupráce a předávání dokumentů mezi mateřskou a základní školou při přechodu předškolního dítěte na základní školu
Petra Nováková -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Připravenost pedagogů na společné vzdělávání žáků s mentálním postižením a narušenou komunikační schopností na základních školách v České republice
Michaela Kolaříková -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Nikola Vacínová -
Bariéry inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Michaela Kotlaříková