Competitive Intelligence HF Czechforge – Petr Nejtek
Petr Nejtek
Diplomová práce
Competitive Intelligence HF Czechforge
Competitive Intelligence HF Czechforge
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na možnost řešení konkurenčního zpravodajství, neboli Competitive Intelligence v malých a středních firmách, přičemž praktická část navrhuje konkrétní řešení pro středně velký výrobní podnik. Teoretická část práce přináší úvod do oblasti Competitive Intelligence a Business Intelligence, základní technologický přehled a popis cyklu konkurenčního zpravodajství. Součástí práce …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on options of Competitive Intelligence solutions in small and medium enterprises. Applied part is conducted in a medium sized manufacturing company. Theoretical part of this thesis introduces areas of Competitive Intelligence and Business Intelligence, basic technological overview and illustrates Competitive Intelligence cycle description. In Czech republic, majority of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34651
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2013
- Vedoucí: Zdeněk Molnár
- Oponent: Jiří Strádal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34651
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík