Kampaně společnosti Greenpeace komunikující problematiku jednorázových plastů – Karolína Sehnalová
Karolína Sehnalová
Bachelor's thesis
Kampaně společnosti Greenpeace komunikující problematiku jednorázových plastů
Greenpeace Campaigns Communicating the Problematics of Disposable Plastics
Abstract:
Tato bakalářská práce "Kampaně společnosti Greenpeace komunikující problematiku jednorázových plastů" se zabývá sociální reklamou a neziskovou organizací Greenpeace. První část práce tyto pojmy definuje a poskytuje teoretickou základnu pro její druhou část, která pojednává o sociálně marketingové komunikaci problematiky jednorázových plastů u čtyř různých poboček společnosti Greenpeace, konkrétně jde …moreAbstract:
This bachelor's thesis " Greenpeace Campaigns Communicating the Problematics of Disposable Plastics " deals with social advertising and the non-profit organization Greenpeace. The first part of the thesis defines these terms and provides a theoretical basis for its second part, which deals with social marketing communication of disposable plastics at four different branches of Greenpeace, namely the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SEHNALOVÁ, Karolína. \textit{Kampaně společnosti Greenpeace komunikující problematiku jednorázových plastů}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/9y131h/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Sehnalová, Karolína. Kampaně společnosti Greenpeace komunikující problematiku jednorázových plastů. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Sociální reklama a sociální marketing
Oksana Mytcyk -
Sociální reklama a současná dospívající generace
Jana Kupská -
Sociální reklama zaměřená na práva osob se zdravotním postižením
Michaela Kusendová -
Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
Denisa Voráčková -
Sociální reklama se zaměřením na jednorázové plasty
Jakub Helešic -
Sociální marketing a reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
Anežka Javorská -
Sociální reklama se zaměřením na prevenci proti AIDS
Lucie Karlíková -
Influenceři a sociální reklama
Jan Holý