Tereza Rozálie Koldová

Diplomová práce

Didaktika skladbou a řádem

Didactics via Syntax and Code

Anotace:
Diplomová práce zkoumá možnosti začlenění výuky střihové skladby do kurikula formálního vzdělávání pro střední školy. Rozebírá základní výchovné principy a jejich pojetí v rámci filmové výchovy, zkoumá její současný stav, cíle a metody. Práce  pracuje s pojmem střihové skladby jako možným prostředkem k hlubšímu poznání a nástroje pro dynamické chápání světa a sebe sama. Dále rozebírá specifika pojmu …více
Abstract:
The thesis investigates the possibility of incorporating film editing into formal education high school curricula. It analyses the underlying elementary educational principles and their conception in film education, investigates the current state, goals and methods. The thesis works with the concept of film editing as a possible means to a deeper learning experience and as a tool for dynamic understanding …více
 

Klíčová slova

filmová výchova

Klíčová slova

audiovizuální výchova

Klíčová slova

střední školy

Klíčová slova

předmětová didaktika

Klíčová slova

vzdělávání

Klíčová slova

střihová skladba
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2023
  • Vedoucí: Martin ČIHÁK
  • Oponent: Jiří FOREJT

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 8. 11. 2023 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna