Rozvíjení myšlení a aktivního učení na 1. stupni ZŠ – Markéta Mrázková
Markéta Mrázková
Master's thesis
Rozvíjení myšlení a aktivního učení na 1. stupni ZŠ
Developing Thinking and Active Learning at Primary School
Abstract:
Diplomová práce se zabývá rozvíjením myšlení a aktivního učení žáků na 1. stupni základní školy. Předmětem práce bylo sestavit metodickou příručku k jednomu tematickému bloku, která bude vycházet z třífázového modelu učení E-U-R a bude v ní využito aktivizujících metod. Teoretická část se věnuje tématu myšlení, které tvoří základ pro aktivní učení a vysvětluje konstruktivistickou koncepci vyučování …moreAbstract:
The Diploma thesis focuses on development of thinking and active learning of pupils at any elementary school in general. The main goal of the work was to compose a handbook regarding one topic based on the E-U-R model with the use of activating methods. The theoretical part deals with the topic of thinking, which forms the basis for active learning and explains the constructivist concept of teaching …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 7. 2020
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jitka Novotová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MRÁZKOVÁ, Markéta. \textit{Rozvíjení myšlení a aktivního učení na 1. stupni ZŠ}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/9z7zxr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mrázková, Markéta. Rozvíjení myšlení a aktivního učení na 1. stupni ZŠ. Liberec, 2020. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / field:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)
Theses on a related topic
-
Aktivizační výukové metody na 1. stupni ZŠ
Marie RYZOVÁ -
Vybrané výukové metody v předmětu ošetřovatelství na středních zdravotnických školách
Patricie TÓTHOVÁ -
Vybrané metody pro výuku Výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ se zaměřením na vzdělávací oblast "Člověk jako jedinec"
Kateřina Hájková -
Rozvíjení dovedností kritického myšlení v rámci výuky čtení s porozuměním v hodinách anglického jazyka
Dominika KOCMICHOVÁ -
Návrh koncepce a didaktiky informačního vzdělávání na modelovém příkladu - Model spolupráce ZŠ Bystré a Městské knihovny Bystré
Lenka Navrátilová -
Písemný pramen ve výuce dějepisu Řecko-perské války ve výuce dějepisu - metodický model s využitím školních písemných historických pramenů
Radim Dvořák -
SAMR model a jeho praktická realizace ve vzdělávání
Vladimír HILL -
Model chytré domácnosti pro podporu výuky informatiky na ZŠ
Martin KUDA
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights