Význam informací pro marketingové řízení firmy – Bc. Matej HORENSKÝ
Bc. Matej HORENSKÝ
Diplomová práce
Význam informací pro marketingové řízení firmy
Importance of Information for Corporate Marketing in a Company
Abstract:
Today, information is largely processed, managed and stored in information systems of companies and thanks to these achievements can be further shaped into required outputs for leadership. For the management of any company, information is important in the managing and decision-making processes, especially when it comes to processes and activities associated with the marketing support of our products …víceAbstract:
Dnes jsou informace ve velké míře zpracovávány, spravovány a ukládány informačními systémy firem a díky těmto vymoženostem, je možné je dále tvarovat do potřebných výstupů pro vedení. Pro management jakékoli firmy jsou informace důležité při řídících a rozhodovacích procesech, hlavně pokud se jedná o procesy a činnosti spojené s marketingovou podporou vyráběných produktů a nabízených služeb. Marketingově …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Helena Horáková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORENSKÝ, Matej. Význam informací pro marketingové řízení firmy. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový informační systém v malé strojírenské firmě.
Denisa Součková -
The Agricultural Marketing Information System (AMIS) Impact Assessment in Rural Areas of the Republic of Moldova
Alena Švarcová -
Marketingový plán – informační systém pro veterináře
Martin Liška -
Marketingový informační systém BONTÉ CLASS, s.r.o.
Zdeněk Rydlo -
Marketingový informační systém
Antonín Pavelek -
Marketingový informační systém měst - nástroj TourMIS
Pavlína TOPORSKÁ -
Marketingové řízení ve vybrané výrobní firmě
Eva Čápová -
Význam informací pro marketingové řízení firmy
Veronika VOLÁROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva