Věra Stefanová

Diplomová práce

Rytmická výchova na 1. stupni základní školy

Rhytmic education for primary school
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje možnostem rozvoje rytmického cítění u dětí mladšího školního věku. Teoretická část se soustředí na pojem rytmus. Jsou zde uvedeny nejznámější metody práce s dětmi, jako je Orffova škola rytmu, Kodályho metoda a metody práce Jaques-Dalcrozeho. Ve druhé části jsou rozebrány návrhy metodických postupů významných českých pedagogů, užívané při práci s dětmi. Závěr teoretické …více
Abstract:
My thesis is focused on the development of rhythmical sensibility of primary school children. The theoretical section focuses on the concept of rhythm. There is noted the best-known methods for work with children such as Orff's school of rhythm, Kodaly's method and the methods of the work of Jacques-Dalcroze. The second section concentrates on the methodical procedures that are suggested by significant …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Zveřejnit od: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
  • Vedoucí: prof. PaedDr. Jiří Holubec, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Stefanová, Věra. Rytmická výchova na 1. stupni základní školy. Liberec, 2014. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Prohloubený studijní program - Hudební výchova, Prohloubený studijní program - Specifické poruchy učení a chování, Učitelství pro 1. stupeň základní školy