Analýza kvality poskytovaných služeb v gastronomických provozech nabízejících menu na slevových portálech – Bc. Kateřina Košťálová
Bc. Kateřina Košťálová
Bachelor's thesis
Analýza kvality poskytovaných služeb v gastronomických provozech nabízejících menu na slevových portálech
The analysis of the quality of service caterer offering a menu on discount portals
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problémem kvality obsluhy u zákazníků, kteří v restauračním zařízení využijí vouchery ze slevového portálu. V teoretické části popisuji jednotlivé pojmy, historii slevových portálů a správné pojetí nabízeného menu i formy obsluhy. Empirická část analyzuje problém v konkrétních podnicích na základě mystery guest metody a všeobecně s využitím výsledků z vlastního dotazníkového …viacAbstract:
My bachelor degree thesis is dealing with a problem of a quality of service which revers to customers with sale vouchers used in a restaurant. In the theoretical part I deal with concrete notions, the history of sale portals and right way of service in restaurants offering their menu on a sale portals. The analytic part identifies this problem in concrete restaurants pursuant mystery guest method.The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13670/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Pavla Burešová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Zbyněk Vinš
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOŠŤÁLOVÁ, Kateřina. \textit{Analýza kvality poskytovaných služeb v gastronomických provozech nabízejících menu na slevových portálech}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/9zdxrj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza dopadů slevových portálů na návštěvnost vybraných ubytovacích zařízení
Lenka Novotná -
An Analysis of Service Quality in Chosen Prague Wineries
Kateryna Pohrebniak -
The Role of Non Profit Organizations in Improving Quality of Basic Education in the Northern Region of Ghana.
Mabel Anlaminga -
Mobile Telephony and Internet in Afghanistan: Issues of Network Coverage and Quality of Service
Mohammad Asif -
Evaluation of Service Quality of Aeroflot Russian Airline Based on SERVQUAL Approach
Daria Shemelina -
Analýza dopadů slevových portálů na návštěvnost vybraných ubytovacích zařízení
Lenka Novotná -
Optimalizace marketingového mixu ve společnosti Data Servis s.r.o.
Václav Poledník -
Zhodnocení finanční situace podniku SPIN SERVIS s.r.o.
Lenka Hrušková