Michaela Horáková

Bakalářská práce

Marketingový plán pro hotel Medlov

Marketing plan for hotel Medlov
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingový plán hotelu Medlov vytvořený pro konkrétní období. Hlavním cílem práce je zvýšit povědomí turistů o hotelu a návštěvnost během roku 2020 a 2021. Pomocí informací a databází z předchozích let bude možné přesně zkontrolovat, zda došlo k nárůstu hostů či nikoliv. Marketingový plán obsahuje vnější a vnitřní analýzu podniku, situační analýzu, marketingový mix, popis …více
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is a marketing plan designed for particular period of hotel Medlov. The main aim of the plan is to increase the touristic awareness and by that also hotel´s visit rate in 2020. With use of the data gathered in previous years and further comparison with new findings, it is precisely set, if and how the visit rate has increased.The Marketing plan is composed of internal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Oponent: Zdeněk Sedláček, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.