Michaela Horáková

Bachelor's thesis

Marketingový plán pro hotel Medlov

Marketing plan for hotel Medlov
Abstract:
Tématem bakalářské práce je marketingový plán hotelu Medlov vytvořený pro konkrétní období. Hlavním cílem práce je zvýšit povědomí turistů o hotelu a návštěvnost během roku 2020 a 2021. Pomocí informací a databází z předchozích let bude možné přesně zkontrolovat, zda došlo k nárůstu hostů či nikoliv. Marketingový plán obsahuje vnější a vnitřní analýzu podniku, situační analýzu, marketingový mix, popis …more
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is a marketing plan designed for particular period of hotel Medlov. The main aim of the plan is to increase the touristic awareness and by that also hotel´s visit rate in 2020. With use of the data gathered in previous years and further comparison with new findings, it is precisely set, if and how the visit rate has increased.The Marketing plan is composed of internal …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Reader: Zdeněk Sedláček, Mgr.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.