Marketingový plán pro hotel Medlov – Michaela Horáková
Michaela Horáková
Bakalářská práce
Marketingový plán pro hotel Medlov
Marketing plan for hotel Medlov
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingový plán hotelu Medlov vytvořený pro konkrétní období. Hlavním cílem práce je zvýšit povědomí turistů o hotelu a návštěvnost během roku 2020 a 2021. Pomocí informací a databází z předchozích let bude možné přesně zkontrolovat, zda došlo k nárůstu hostů či nikoliv. Marketingový plán obsahuje vnější a vnitřní analýzu podniku, situační analýzu, marketingový mix, popis …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is a marketing plan designed for particular period of hotel Medlov. The main aim of the plan is to increase the touristic awareness and by that also hotel´s visit rate in 2020. With use of the data gathered in previous years and further comparison with new findings, it is precisely set, if and how the visit rate has increased.The Marketing plan is composed of internal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Zdeněk Sedláček, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Dopad pandemie COVID-19 na cestovní ruch v Karlových Varech a možnost jeho revitalizace
Karel Urbanec -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Kateřina Hrubá -
Cestovní ruch ve Spolkové republice Německo
Simona Tasevská