Ing. Sabina Rzayeva

Master's thesis

The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions

The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
Anotácia:
The impact of a product's country of origin on consumer purchase in-ten-tions is pivotal in the global market. This thesis explores how coun-try of origin influences consumer behavior, focusing on quality percep-tion, brand image, and willingness to pay. Using the Azerbaijani wine market as a case study, the research employs a mixed-method appro-ach, ana-lyzing both qualitative and quantitative data …viac
Abstract:
The impact of a product's country of origin on consumer purchase in-ten-tions is pivotal in the global market. This thesis explores how coun-try of origin influences consumer behavior, focusing on quality percep-tion, brand image, and willingness to pay. Using the Azerbaijani wine market as a case study, the research employs a mixed-method appro-ach, ana-lyzing both qualitative and quantitative data …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
  • Vedúci: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
  • Oponent: Ph.D. Prateek Kalia

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta