Bc. Hana Vedralová
Bachelor's thesis
Analýza marketingu vybrané památky UNESCO
Marketing Analysis of a Selected UNESCO World Heritage Site
Abstract:
Cílem bakalářské práce je na základě analýzy sociálních sítí zhodnotit marketing zvolené památky UNESCO. Pro potřeby zpracování bakalářské práce byla zvolena UNESCO památka vila Tugendhat. Pro zvolenou památku byla vypracována analýza sociálních sítí Instagram, Facebook a YouTube. Metodikou zvolenou k vypracování práce je v teoretické části rešerše dostupných materiálů a v praktické části analýza dat …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing of the selected UNESCO site based on social network analysis. For the purpose of the bachelor thesis the UNESCO monument Villa Tugendhat was chosen. A social network analysis of Instagram, Facebook and YouTube was carried out on the selected monument. The methodology chosen for the elaboration of the thesis is in the theoretical part a search …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB15090
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2024
- Supervisor: Mgr. Pavlína Chaloupská, Ph.D.
- Reader: RNDr. Mgr. Tomáš Burda, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VEDRALOVÁ, Hana. \textit{Analýza marketingu vybrané památky UNESCO}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/9zgug3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2024 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Management cestovního ruchu / Management cestovního ruchu - anglický jazyk
Theses on a related topic
-
Vila Tugendhat v souvislostech cestovního ruchu města Brna
Aneta Jelínková -
Vila Tugendhat
Michal Chemišinec -
Japonské vlivy v architektonickém díle Franka Lloyda Wrighta a Miese van der Rohe. Srovnání vily Tugendhat v Brně a Waterfall House v Bear Run
Viola Šťastná -
Návrh konstrukčního řešení a zpracování projektové dokumentace stavby: Vila Tugendhat 2013
Tomáš KINSKÝ -
Management plán Vily Tugendhat v Brně
Eliška Veselovská -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
1/6/2024
Kohout, J.
1/6/2024