Porovnání prezentace cestovní kanceláře Kudrna v tištěném katalogu a na Internetu – Ivana Kovářová
Ivana Kovářová
Diplomová práce
Porovnání prezentace cestovní kanceláře Kudrna v tištěném katalogu a na Internetu
A comparison of presentation of Kudrna travel agency in a printed catalogue and on the Internet
Anotace:
Diplomová práce se zabývá porovnáním prezentace cestovní kanceláře Kudrna v tištěném katalogu, jako zástupce klasického média, a na Internetu, jako zástupce moderního média. Obě média patří do oblasti direct marketingu. Práce se zabývá jejich posouzením, jak působí na potencionální zákazníky cestovní kanceláře. Hlavním prvkem je posouzení využití obou médií a jejich kvality v působení na zákazníka …víceAbstract:
The diploma thesis compares presentations of Kudrna travel agency in its printed catalogue, as a representative of a classic medium, and on the Internet, as a representative of a modern medium. Both media belong to the field of direct marketing. The thesis deals with evaluation of how both of them influence potential customers of the travel agency. The main aspect of this assessment is how the media …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
- Vedoucí: Halina Kotíková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOVÁŘOVÁ, Ivana. \textit{Porovnání prezentace cestovní kanceláře Kudrna v tištěném katalogu a na Internetu}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/9zj5oh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2009 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Role of Marketing Communication for Social Development
Amina Ualiyeva -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
International marketing communication
Dominika Kučerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 9zj5oh 9zj5oh/2
8. 12. 2008





