Pavel Štindl

Bakalářská práce

Vnímání poutačů článků komerčního charakteru generací Z: eye-trackingový experiment

Perception of Commercial Article Banners by Generation Z: An Eye-Tracking Experiment
Anotace:
Bakalářská práce se soustředí na hodnocení účinnosti nativní reklamy z hlediska vizuálního vnímání a vlivu na pozornost participantů patřících do generace Z. K shromažďování primárních údajů od této věkové skupiny bude využita technolo-gie eye-trackingu. Výzkum je založen na primárních marketingových datech a je podlo-žen statistickým zpracováním sekundárních informací, které budou sloužit k ověření …více
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on evaluating the effectiveness of native advertising in terms of visual perception a its impact on the attention of Generation Z partici-pants. Eye-tracking technology will be used to collect primary data from this age group. The research is based on primary marketing data a supported by statistical processing of secondary information, which will be used to verify or …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
  • Oponent: Michal Pšurný, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty