Vnímání poutačů článků komerčního charakteru generací Z: eye-trackingový experiment – Pavel Štindl
Pavel Štindl
Bakalářská práce
Vnímání poutačů článků komerčního charakteru generací Z: eye-trackingový experiment
Perception of Commercial Article Banners by Generation Z: An Eye-Tracking Experiment
Anotace:
Bakalářská práce se soustředí na hodnocení účinnosti nativní reklamy z hlediska vizuálního vnímání a vlivu na pozornost participantů patřících do generace Z. K shromažďování primárních údajů od této věkové skupiny bude využita technolo-gie eye-trackingu. Výzkum je založen na primárních marketingových datech a je podlo-žen statistickým zpracováním sekundárních informací, které budou sloužit k ověření …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on evaluating the effectiveness of native advertising in terms of visual perception a its impact on the attention of Generation Z partici-pants. Eye-tracking technology will be used to collect primary data from this age group. The research is based on primary marketing data a supported by statistical processing of secondary information, which will be used to verify or …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
- Oponent: Michal Pšurný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Teaching English to children with Attention Deficit Hyperactivity Disorders with focus on Helen Doron Early English method.
Zuzana TYMLOVÁ -
Classical description of fundamental strings and D-branes and their relation to the AdS/CFT correspondence
Malak Khouchen -
Reklamy v systému Google Ads a faktory jejich výkonu
Tomáš Schwarz -
Reklamní kampaně Google Ads pro Czech-American TV
Kuchař Kuchař -
Monitoring a simulace chování experimentálních terčů pro ADS, vývinu tepla a úniku neutronů
Josef Svoboda -
Digitální přijímač systému ADS-B implementovaný v FPGA SOC
Tomáš Krejčí -
Possibilities of using of Facebook, Twitter and Google+ for ads in hospitality
Alena Grushetskaya -
Rozbor využití Google Ads ve společnosti Nářadí Hornig s.r.o.
Jan Tyč