Analýzy marketingové komunikace vybraného zařízení z oblasti cestovního ruchu – Bc. Veronika Peroutková
Bc. Veronika Peroutková
Master's thesis
Analýzy marketingové komunikace vybraného zařízení z oblasti cestovního ruchu
Analysis of marketing communications of selected device in tourism
Abstract:
Předmětem a cílem diplomové práce „Analýzy marketingové komunikace vybraného zařízení z oblasti cestovního ruchu“ je zanalyzovat marketingovou komunikaci společnosti České Aerolinie, a.s. První část práce je věnována teoretickým poznatkům o nástrojích marketingového mixu, především pak poznatkům o marketingové komunikaci a komunikaci obecně. Druhá část práce je věnována představení společnosti České …moreAbstract:
The main focus and the purpose of the master's dissertation „ Analysis of marketing communications of selected device in tourism “ is to analyze marketing communication of Czech Airlines company. The first part is focused on theoretical knowledges of marketing mix, especially knowledges of marketing communication and general communication. The second part is focused on description of Czech Airlines …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2017
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/7735/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2017
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Reader: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový komunikační mix vybraného lazeňského zařízení X-
Adam Makiš