Bc. Veronika Peroutková

Master's thesis

Analýzy marketingové komunikace vybraného zařízení z oblasti cestovního ruchu

Analysis of marketing communications of selected device in tourism
Abstract:
Předmětem a cílem diplomové práce „Analýzy marketingové komunikace vybraného zařízení z oblasti cestovního ruchu“ je zanalyzovat marketingovou komunikaci společnosti České Aerolinie, a.s. První část práce je věnována teoretickým poznatkům o nástrojích marketingového mixu, především pak poznatkům o marketingové komunikaci a komunikaci obecně. Druhá část práce je věnována představení společnosti České …more
Abstract:
The main focus and the purpose of the master's dissertation „ Analysis of marketing communications of selected device in tourism “ is to analyze marketing communication of Czech Airlines company. The first part is focused on theoretical knowledges of marketing mix, especially knowledges of marketing communication and general communication. The second part is focused on description of Czech Airlines …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2017
  • Supervisor: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
  • Reader: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)