Analýzy marketingové komunikace vybraného zařízení z oblasti cestovního ruchu – Bc. Veronika Peroutková
Bc. Veronika Peroutková
Master's thesis
Analýzy marketingové komunikace vybraného zařízení z oblasti cestovního ruchu
Analysis of marketing communications of selected device in tourism
Anotácia:
Předmětem a cílem diplomové práce „Analýzy marketingové komunikace vybraného zařízení z oblasti cestovního ruchu“ je zanalyzovat marketingovou komunikaci společnosti České Aerolinie, a.s. První část práce je věnována teoretickým poznatkům o nástrojích marketingového mixu, především pak poznatkům o marketingové komunikaci a komunikaci obecně. Druhá část práce je věnována představení společnosti České …viacAbstract:
The main focus and the purpose of the master's dissertation „ Analysis of marketing communications of selected device in tourism “ is to analyze marketing communication of Czech Airlines company. The first part is focused on theoretical knowledges of marketing mix, especially knowledges of marketing communication and general communication. The second part is focused on description of Czech Airlines …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/7735/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedúci: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PEROUTKOVÁ, Veronika. \textit{Analýzy marketingové komunikace vybraného zařízení z oblasti cestovního ruchu}. Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/9ztnb6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova