Bc. Veronika Peroutková

Master's thesis

Analýzy marketingové komunikace vybraného zařízení z oblasti cestovního ruchu

Analysis of marketing communications of selected device in tourism
Anotácia:
Předmětem a cílem diplomové práce „Analýzy marketingové komunikace vybraného zařízení z oblasti cestovního ruchu“ je zanalyzovat marketingovou komunikaci společnosti České Aerolinie, a.s. První část práce je věnována teoretickým poznatkům o nástrojích marketingového mixu, především pak poznatkům o marketingové komunikaci a komunikaci obecně. Druhá část práce je věnována představení společnosti České …viac
Abstract:
The main focus and the purpose of the master's dissertation „ Analysis of marketing communications of selected device in tourism “ is to analyze marketing communication of Czech Airlines company. The first part is focused on theoretical knowledges of marketing mix, especially knowledges of marketing communication and general communication. The second part is focused on description of Czech Airlines …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
  • Vedúci: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
  • Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Master programme / odbor:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)