Měření vlivu marketingové komunikace na chování spotřebitele – Alena Grelová
Alena Grelová
Bakalářská práce
Měření vlivu marketingové komunikace na chování spotřebitele
The Measurement of Marketing Communication Impact on Consumer Behaviour
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na sledování vlivu marketingové komunikace na chování spotřebitele. Hlavním cílem bylo zjistit, jaký mají respondenti názor na jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu a do jaké míry jsou tyto nástroje schopny ovlivnit jejich nákupní chování. Vše bylo konkretizováno na společnosti Kalma, k. s. zabývající se výrobou produktů zdravé výživy. Data výzkumu byla …víceAbstract:
The Bachelor thesis is focused on effect monitoring of Marketing Communication of Consumer Behaviour. The main aim was identifying informants opinions on marketing communication mix and measurement of affect ability on consumer behaviour. Whole research was concretized on Kalma company, which is manufacturing health nutrition products. Datas of research was collected through personal interview on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/73323
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Petr Skopal
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
La communication marketing des institutions éducatives
Barbora SVOBODOVÁ -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Marketingová komunikace Centra dezinfekce firmy A.M.I. - Analytical Medical Instruments, s.r.o.
Nikola Kačírková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal