Alena Grelová

Bakalářská práce

Měření vlivu marketingové komunikace na chování spotřebitele

The Measurement of Marketing Communication Impact on Consumer Behaviour
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na sledování vlivu marketingové komunikace na chování spotřebitele. Hlavním cílem bylo zjistit, jaký mají respondenti názor na jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu a do jaké míry jsou tyto nástroje schopny ovlivnit jejich nákupní chování. Vše bylo konkretizováno na společnosti Kalma, k. s. zabývající se výrobou produktů zdravé výživy. Data výzkumu byla …více
Abstract:
The Bachelor thesis is focused on effect monitoring of Marketing Communication of Consumer Behaviour. The main aim was identifying informants opinions on marketing communication mix and measurement of affect ability on consumer behaviour. Whole research was concretized on Kalma company, which is manufacturing health nutrition products. Datas of research was collected through personal interview on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Petr Skopal

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava