YouTube jako nástroj ve vztahovém marketingu – Diana Pestereva
Diana Pestereva
Bachelor's thesis
YouTube jako nástroj ve vztahovém marketingu
YouTube as a relationship marketing tool
Anotácia:
Hlavním cílem bakalářské práce je ukázat vliv sociálních sítí, zejména platformy YouTube na zákazníky, firmy a marketing. K dosažení cíle bakalářské práce bude využito odborná literatura a osobní znalosti a zkušenosti které jsem získala prostřednictvím vlastního blogu.Abstract:
The main goal of the bachelor thesis is to show the impact of social networks, especially the YouTube platform on customers, companies and marketing. To achieve the aim of the bachelor thesis, I will use the professional literature and the personal knowledge and experience I gained through my own blog.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wfxsl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
- Vedúci: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Distribučná platforma YouTube vo vzťahu k detskému divákovi v Českej republike a na Slovensku
Jaroslav Mottl -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
YouTube jako nástroj ve vztahovém marketingu
Šimon Vojta