Zdeněk Řeháček

Bachelor's thesis

Návrh marketingové strategie k posílení brandu a zvýšení loajality zákazníků společnosti COOLNA Z&M s. r. o.

Proposal of marketing strategy to strengthen the brand and customer loyalty of COOLNA Z&M s. r. o.
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na návrh komplexní marketingové strategie pro společnost COOLNA Z&M s. r. o. s cílem posílení brandu a loajality zákazníků. Hlavním úkolem je vytvořit systematický plán, který povede ke zvýšení povědomí o značce "COOLNA kavárna a čajovna", zlepšení její atraktivity a v konečném důsledku také k nárůstu počtu loajálních zákazníků a tržeb o 40 % do konce roku 2025. Práce obsahuje …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on proposing a comprehensive marketing strategy for COOLNA Z&M s. r. o. aimed at strengthening the brand and customer loyalty. The main task is to create a systematic plan that will lead to increased awareness of the "COOLNA café and tea room" brand, improvement of its attractiveness, and ultimately to an increase in the number of loyal customers and revenue by 40% …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
  • Reader: Kateřina Bočková, Ph.D. MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON