Návrh marketingové strategie k posílení brandu a zvýšení loajality zákazníků společnosti COOLNA Z&M s. r. o. – Zdeněk Řeháček
Zdeněk Řeháček
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie k posílení brandu a zvýšení loajality zákazníků společnosti COOLNA Z&M s. r. o.
Proposal of marketing strategy to strengthen the brand and customer loyalty of COOLNA Z&M s. r. o.
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na návrh komplexní marketingové strategie pro společnost COOLNA Z&M s. r. o. s cílem posílení brandu a loajality zákazníků. Hlavním úkolem je vytvořit systematický plán, který povede ke zvýšení povědomí o značce "COOLNA kavárna a čajovna", zlepšení její atraktivity a v konečném důsledku také k nárůstu počtu loajálních zákazníků a tržeb o 40 % do konce roku 2025. Práce obsahuje …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on proposing a comprehensive marketing strategy for COOLNA Z&M s. r. o. aimed at strengthening the brand and customer loyalty. The main task is to create a systematic plan that will lead to increased awareness of the "COOLNA café and tea room" brand, improvement of its attractiveness, and ultimately to an increase in the number of loyal customers and revenue by 40% …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Reader: Kateřina Bočková, Ph.D. MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘEHÁČEK, Zdeněk. \textit{Návrh marketingové strategie k~posílení brandu a~zvýšení loajality zákazníků společnosti COOLNA Z\&{}M s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON University. 2024. Available from: https://theses.cz/id/a0d586/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na spotřebitelském trhu
Nikola Vrbová -
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na trhu podniků a institucí
Kateřina Hrušková -
Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie
Olga Čermáková -
Marketingové strategie a jejich vliv na cenotvorbu firmy
Rodion Konovalov -
Návrh marketingové strategie vybraného obecního podniku
Aneta Cipryánová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Marketing strategy of VER ARI s.r.o. for the construction market
Veronika Chapaeva