Bc. Pavlína Fričová

Diplomová práce

The Role of Confidence in Teaching Pronunciation

The Role of Confidence in Teaching Pronunciation
Anotace:
Předkládaná práce zkoumá, jak sebevědomí učitelů ovlivňuje výuku výslovnosti ve výuce anglického jazyka. Navzdory očekáváním silněji ovlivňují rozhodování učitelů jiné faktory než sebevědomí a ačkoli sebevědomí utváří jejich přístup k výuce, nemá konzistentní vliv na výuku výslovnosti. Různé postoje mezi pedagogy však podtrhují komplexitu jejich přístupu. Studie zdůrazňuje potřebu komplexního pedagogického …více
Abstract:
The present research explores how teachers’ confidence influences pronunciation instruction in English language teaching. Contrary to expectations, various factors beyond confidence drive teachers' decisions. While confidence shapes their approach, it does not consistently determine pronunciation teaching. However, diverse attitudes among educators illustrate the complexity of their instructional choices …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
  • Vedoucí: PhDr. Kateřina Tomková, Ph.D.
  • Oponent: Dr. phil. Thomas Rankin

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta