The Role of Confidence in Teaching Pronunciation – Bc. Pavlína Fričová
Bc. Pavlína Fričová
Diplomová práce
The Role of Confidence in Teaching Pronunciation
The Role of Confidence in Teaching Pronunciation
Anotace:
Předkládaná práce zkoumá, jak sebevědomí učitelů ovlivňuje výuku výslovnosti ve výuce anglického jazyka. Navzdory očekáváním silněji ovlivňují rozhodování učitelů jiné faktory než sebevědomí a ačkoli sebevědomí utváří jejich přístup k výuce, nemá konzistentní vliv na výuku výslovnosti. Různé postoje mezi pedagogy však podtrhují komplexitu jejich přístupu. Studie zdůrazňuje potřebu komplexního pedagogického …víceAbstract:
The present research explores how teachers’ confidence influences pronunciation instruction in English language teaching. Contrary to expectations, various factors beyond confidence drive teachers' decisions. While confidence shapes their approach, it does not consistently determine pronunciation teaching. However, diverse attitudes among educators illustrate the complexity of their instructional choices …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nwlmv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
- Vedoucí: PhDr. Kateřina Tomková, Ph.D.
- Oponent: Dr. phil. Thomas Rankin
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Působení systematické výuky anglické výslovnosti: vliv nerodilého a rodilého mluvčího na výslovnost jejich studentů na gymnáziu
Zuzana Haikerová -
Výuka výslovnosti anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Kateřina Jezdinská -
Výuka anglické výslovnosti na II. stupni základních škol se zřetelem k výuce jednotlivých fonémů
Kateřina BROŽOVÁ -
Výuka anglické výslovnosti na II. stupni základních škol se zřetelem k výuce jednotlivých fonémů
Kateřina BROŽOVÁ -
Výuka výslovnosti v hodinách anglického jazyka na 1. stupni základní školy
Kamila KOSTUROVÁ -
Výuka výslovnosti v učebnicích angličtiny pro druhý stupeň ZŠ
Roman Toml -
Výslovnost ve výuce anglického jazyka
Alena Wróblová -
Výuka výslovnosti v učebnicích anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ
Zuzana SKALSKÁ