1. Teoretická část: Síla vizuálního díla a možnosti jejího využití. 2. Praktická část: Hraný film, délka minimálně 20 min., kamera – BcA. Václav Fronk
BcA. Václav Fronk
Master's thesis
1. Teoretická část: Síla vizuálního díla a možnosti jejího využití. 2. Praktická část: Hraný film, délka minimálně 20 min., kamera
Theoretical Part:The Power of Visual Piece and Possibilities of It's Application The Practical Part: 20 minutes future film.
Anotácia:
Teoretická část diplomové práce pojednává o pomyslné síle, kterou disponuje audiovizuální dílo s důrazem na jeho vizuální část. Zkoumá postavení filmu ve společnosti a zaměřuje se na otázku realismu a pravdivosti filmového obrazu a digitální versus analogové technologie snímání.Abstract:
The teorretical part of master thesis describes the imaginary force of audiovisual work of art with focus on its visual part. It examines the role of film in society, deals with the question of realism and truthfulness of film image and the difference between digital and analog technology of recording.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2014
Zverejniť od: 14. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FRONK, Václav. \textit{1. Teoretická část: Síla vizuálního díla a možnosti jejího využití. 2. Praktická část: Hraný film, délka minimálně 20 min., kamera}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/a19vrf/.
Jak správně citovat práci
Fronk, Václav. 1. Teoretická část: Síla vizuálního díla a možnosti jejího využití. 2. Praktická část: Hraný film, délka minimálně 20 min., kamera. Zlín, 2014. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Audiovisual Arts - Film Photography
Práce na příbuzné téma
-
Dětský film, rodinný film a film o dětech v kontextu české kinematografie let 2014-2018
Štěpánka Ansorge -
Saskatchewan (and) Film: Place-image and Identity in Saskatchewan Feature Film
Martin Ondryáš -
Film Tourism in EU and the influence of a Film on Destination Image
Vira Savenko -
Between the Novel and Film: A Comparative Analysis of F. Scott Fitzgerald's The Great Gatsby and its two Film Adaptations
Martina Žeňuchová -
Populární herečky hrají pro Prag-Film. Analýza diskurzu českých hereček účinkujících ve filmech Prag-Filmu
Petra Holíková -
Film noir jako zdroj filmových vyjadřovacích prostředků pro současný animovaný film
Martina ŠEVČÍKOVÁ -
Die Goldenen Zwanziger in Literatur und Film. Volker Kutschers 'Der nasse Fisch' und der Film 'Babylon Berlin'
Daniel MUSÍLEK -
Film jako umění, umění jako film
Lucie KRAMPEROVÁ