Marketingová komunikace společnosti Středisko vzdělávání s.r.o. – Bc. Zuzana Kubáčová
Bc. Zuzana Kubáčová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace společnosti Středisko vzdělávání s.r.o.
Marketing communication of the company Středisko vzdělávání s.r.o.
Anotace:
Cílem práce je zhodnocení dosavadní marketingové komunikace společnosti Středisko vzdělávání s.r.o. a navržení doporučení případného zlepšení v této oblasti. V úvodní teoretické části práce jsou představena teoretická východiska marketingové komunikace a marketingového komunikačního mixu. V práci je představena společnost Středisko vzdělávání s.r.o. a její současná marketingová komunikace, jakožto …víceAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the current marketing communication of the company Středisko vzdělávání s.r.o. and suggested recommendations for possible improvement in this area. In the introductory theoretical part of the work, the theoretical starting points of marketing communication and the marketing communication mix are presented. The work presents the company Středisko vzdělávání s.r.o …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/fh9r8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lucie Marková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova