Design reklamy z pohledu neuromarketingu – Michaela Bohumínská
Michaela Bohumínská
Bakalářská práce
Design reklamy z pohledu neuromarketingu
Design of advertising from the perspective of neuromarketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá efektivním designem reklamy z pohledu neuromarketingu. V teoretické části je popsán jeho význam a hlavní metoda, která je využita k šetření v praktické části. Dále se teoretická část věnuje psychologii v reklamě, principům designu a zákaznickému chování, díky čemuž lze pochopit vnímání a chování zákazníků, a vytvořit tak účinnou reklamu. Hlavním cílem této práce bylo zjistit …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with efficiency of advertising design from the perspective of neuromarketing. The theoretical part describes the meaning of neuromarketing and the major method which is used in the practical part. This part also deals with psychology of advertising, principles of design and consumer behaviour which are important aspects to understand perception and behaviour of consumers, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i5l3h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Změna psychologie chování zákazníka v době „koronavirové“ (jaro 2020)
Martina Fraňková -
Psychologie osobnosti ve službách
Michaela Křížková -
Image v marketingu z pohledu psychologie
Cristina Burlac -
Aktuální trendy psychologie reklamy
Tomáš Šindler -
Nekalé obchodní praktiky z pohledu psychologie zákazníka
Viktorie Vrzalová -
Psychologie marketingové komunikace
Anna Kučerová -
Psychologie zákazníka v souvislosti s nakupováním digitálního obsahu do počítačových her
Dan Bulis -
Efektivita in-store marketingu z pohledu psychologie
Valérie Štursová