The development of tourism potential in Ghana using social media as a marketing tool. – Jaroslav Petr
Jaroslav Petr
Bakalářská práce
The development of tourism potential in Ghana using social media as a marketing tool.
Rozvoj potenciálu cestovního ruchu v Ghaně používáním sociálních médií jako marketingový nástroj.
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat rozvoj cestovního ruchu pomocí sociálních médií jako marketingového nástroje.První část, přehled literatury, pojednává o podmínkách světového cestovního ruchu, cestovním ruchu v Africe, cestovním ruchu v Ghaně a typech sociálních médií.Druhá praktická část se zabývá současnou situací, ve které sociální média pomáhají při rozvoji cestovního ruchu a jsou nejvhodnější …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to analyze the development of tourism using social media as a marketing tool.The first part, the literature review, deals with the terms of world tourism, tourism in Africa, tourism in Ghana and types of social media.The second practical part deals with the current situation in which social media help in the development of tourism and which are most suitable for presentation …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Samuel Antwi Darkwah, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETR, Jaroslav. \textit{The development of tourism potential in Ghana using social media as a~marketing tool.}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/a1pfqs/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program / obor:
International Territorial Studies / International Development Studies
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Tomáš Zakucia -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Social Media as a Sales Channel
Kirill Denissov -
Social media in hotel marketing
Barbara Šinályová