Jaroslav Petr

Bakalářská práce

The development of tourism potential in Ghana using social media as a marketing tool.

Rozvoj potenciálu cestovního ruchu v Ghaně používáním sociálních médií jako marketingový nástroj.
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat rozvoj cestovního ruchu pomocí sociálních médií jako marketingového nástroje.První část, přehled literatury, pojednává o podmínkách světového cestovního ruchu, cestovním ruchu v Africe, cestovním ruchu v Ghaně a typech sociálních médií.Druhá praktická část se zabývá současnou situací, ve které sociální média pomáhají při rozvoji cestovního ruchu a jsou nejvhodnější …více
Abstract:
The aim of my bachelor thesis is to analyze the development of tourism using social media as a marketing tool.The first part, the literature review, deals with the terms of world tourism, tourism in Africa, tourism in Ghana and types of social media.The second practical part deals with the current situation in which social media help in the development of tourism and which are most suitable for presentation …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Samuel Antwi Darkwah, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií

Mendelova univerzita v Brně

Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií

Bakalářský studijní program / obor:
International Territorial Studies / International Development Studies