Jaroslav Petr

Bachelor's thesis

The development of tourism potential in Ghana using social media as a marketing tool.

Rozvoj potenciálu cestovního ruchu v Ghaně používáním sociálních médií jako marketingový nástroj.
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat rozvoj cestovního ruchu pomocí sociálních médií jako marketingového nástroje.První část, přehled literatury, pojednává o podmínkách světového cestovního ruchu, cestovním ruchu v Africe, cestovním ruchu v Ghaně a typech sociálních médií.Druhá praktická část se zabývá současnou situací, ve které sociální média pomáhají při rozvoji cestovního ruchu a jsou nejvhodnější …more
Abstract:
The aim of my bachelor thesis is to analyze the development of tourism using social media as a marketing tool.The first part, the literature review, deals with the terms of world tourism, tourism in Africa, tourism in Ghana and types of social media.The second practical part deals with the current situation in which social media help in the development of tourism and which are most suitable for presentation …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Samuel Antwi Darkwah, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií

Mendel University in Brno

Faculty of Regional Development and International Studies

Bachelor programme / field:
International Territorial Studies / International Development Studies