Plán integrované marketingové komunikace pro obalst služeb firmy AMILO Car, a. a. – Eva HOLÍKOVÁ
Eva HOLÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Plán integrované marketingové komunikace pro obalst služeb firmy AMILO Car, a. a.
Integrated marketing communication plan for the company AMILO Car Service, a. s.
Anotácia:
Tato práce je zaměřena na zkvalitnění propagace a reklamy služby auto klinika firmy AMILO Car, a. s. pomocí nově navrženého marketingového komunikačního plánu. Práce je rozdělena na dvě části. Na část teoretickou, kde jsou popsány teoretické poznatky dané problematiky, které jsou pak prakticky využity v analytické části. Praktická část se zabývá zhodnocením současného stavu marketingové komunikace …viacAbstract:
This bachelor thesis is dedicated to marketing and promotion in AMILO Car a.s. Company with the focus on promotion of the special motor workshop called Auto klinika for which I have created new marketing plan. The thesis is divided into two major parts. Theoretical part brings theoretical information about field selected, practical part works with this information and use them in real life. Practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
17897
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLÍKOVÁ, Eva. \textit{Plán integrované marketingové komunikace pro obalst služeb firmy AMILO Car, a. a.}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/a1qulq/.
Jak správně citovat práci
HOLÍKOVÁ, Eva. Plán integrované marketingové komunikace pro obalst služeb firmy AMILO Car, a. a.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová