Practices and Perceptions of Business Ethics in Small and Medium Enterprises (SMEs) in Nigeria – Glory Elias
Glory Elias
Diplomová práce
Practices and Perceptions of Business Ethics in Small and Medium Enterprises (SMEs) in Nigeria
Abstract:
The importance of ethics cannot be overemphasised in business, and in Nigeria, there is scanty academic resources exploring the perception and practice of business ethics, especially among small- and medium-sized enterprises (SMEs). This study, therefore, investigates the business ethics perception and practice among small- and medium-scale enterprises in Nigeria. This dissertation collected primary …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedoucí: Daniel Rosenhaft Swain, Ph.D. MA
- Oponent: Julita Skotarska, Ing., externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ELIAS, Glory. \textit{Practices and Perceptions of Business Ethics in Small and Medium Enterprises (SMEs) in Nigeria}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/a1tf5h/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík
Název
Vložil
Vloženo
Práva