Analýza interní komunikace společnosti na finančním trhu – Jiří Krátký
Jiří Krátký
Master's thesis
Analýza interní komunikace společnosti na finančním trhu
Internal Communication Analysis of the Company on the Financial Market
Anotácia:
Cílem diplomové práce je analýza interní komunikace společnosti na finančním trhu. Společnost Partners se zabývá finančním poradenstvím. Teoretická část obsažená v této prací přiblížila problematiku interní komunikace. Následně byla vypracována praktická část, kde byl proveden výzkum trhu pomocí dotazníkového šetření. Výstupem práce bylo konkrétní doporučení související s interní komunikací za účelem …viacAbstract:
The goal of this thesis is an analysis of internal communications in the financial market. Company Partners is engaged into financial guidance. The theoretical part contained in this thesis approached the issue of internal communication. My next point was practical part where was conducted market research via questionnaire. The output of work was specific recommendations related to internal communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/110587
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedúci: Jana Ostrožná
- Oponent: Jan Vogl
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
New types of media and its influence on the corporate communication
Ntaniela Zafeiri -
New types of media and its influence on corporate communication
Nikita Filonov -
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném subjektu
Petra Štědronská -
Nástroje interní komunikace
Dominika Kalašová -
Význam vnitropodnikové komunikace pro efektivní práci v týmu
Tereza Janouškovcová -
Vnitropodniková komunikace a její vliv na firemní kulturu
Martina Burianová